marți, 25 octombrie 2016

Omul din oglindă





O să fac o schimbare 
Pentru prima data in viaţă
O să mă simt bine 
O să fac diferenta 
O să fac ce e corect 

În timp ce-mi ridic gulerul 
Paltonului preferat 
Vântul îmi suflă prin minte 
Văd copii în stradă 
Care nu au destul să mănânce 
Cine sunt, să fiu orb? 
Pretinzând că nu văd 
Nevoile lor
O vară indiferentă 
Gâtul unei sticle sparte 
Şi sufletul unui om 
Merg unul dupa altul prin vânt 
Ştii
Pentru că nu au unde să se ducă 
De asta vreau sa ştii 

Încep cu omul din oglindă 
Îi cer să-şi schimbe căile 
Şi nici un mesaj nu ar fi putut fi mai clar
Dacă vrei sa faci lumea un loc mai bun 
Uite-te la tine şi apoi fă schimbarea 

Am fost victima unui 
Fel egoist de a iubi 
Eşti timpul să-mi dau seama 
Sunt unii fără casă 
Nu au cinci cenţi să împrumute 
Pot fi chiar eu cel care 
Pretinde ca nu vede că sunt singuri? 

O voinţă zguduită 
Inima cuiva frântă 
Şi un vis sfărâmat 
Urmează modeul vântului 
Vezi 
Pentru că nu au nici un alt loc unde ar putea fi 
De aceea încep cu mine 

Încep cu omul din oglindă 
Îi cer sa-şi schimbe căile.
Versuri 
Michael Jackson - Man in the mirror