miercuri, 18 mai 2016

Jabali Ahmed, tânărul ilustrator TEDxBrașov


Jabali Ahmed este un tânăr artist în vârstă de 13 ani, care face ilustrații unice ale speakerilor din cadrul TEDxBrașov. Vă invităm să aruncați o privire la talentul său, dar și la interviul acordat TEDxBrașov. 


Bocskor Andrea



„Numele meu este Jabali Ahmed , m-am născut în Jordan și am venit la vârstă de 4 ani în România. Pasiunea și talentul meu sunt desenul deoarece îmi face plăcere, iar visul meu este să devin designer.” 

Când l-am întrebat pe Ahmad ce ar face în acest moment, dacă nu mi-ar răspunde la întrebări, a fost un simplu, dar plin de însemnătate „Aş desena”. 

Tânărul artist este în clasa a 8-a la „Liceul de arte H.M.T.” unde dorește să continue datorită desenului. 

„De când eram mic voiam să devin artist și de aceea am început să desenez încontinuu.”, ne spune Ahmed. 

Pe acesta îl inspiră Walt Disney, iar îndrumătoarea lui este doamna profesoară de desen, Radu Gabriela, „o persoană foarte blândă și înțeleaptă care m-a ajutat foarte mult la picturile și desenele pe care le-am făcut. 

Ea mi-a arătat lipsurile pe care le aveam și mulțumită dumnaei am făcut un progres foarte mare”, ne relatează Ahmed. 

Când l-am întrebat pe Ahmed ce ar schimba în lumea aceasta cu o singură putere, mi-a răspuns „Aș face sărăcia să dispară”. 

Cuvintele și ilustrațiile lui Jabali Ahmed curg de la sine și am încheiat interviul cu mesajul său: 
Oamenii să facă ce le place, dar luând în seriozitate acel lucru”. 

 Îi mulțumim lui Jabali Ahmed, tânărul artist TEDxBrasov și vă așteptăm la evenimentul de pe 27 mai la Centrul Cultural Reduta.