sâmbătă, 9 aprilie 2016

Adriana Munteanu: Mesajul lui Jimmy Tan, curator TEDxXiguan, China

Adriana Munteanu
Content Producer TEDxBrasov
Adriana Munteanu, 
producător conţinut New Media la TEDxBrasov  
stăpâneşte 7 limbi printre care şi limba chineză!


Povestea cu Adrina e următoarea:
În calitatea mea, 
de coordonator echipa TEDxBrasov, am rugat-o pe Adriana să-l contacteze, pe Jimmy Tan, curator TEDxXiguan, China pe care l-am cunoscut anul trecut în Geneva la TEDxGlobal.

Adriana nu a stat pe gânduri şi a acţionat!


Jimmy a fost intrigat că Adriana i s-a adresat direct în limba chineză. 
În consecinţă Jimmy a întrebat-o pe Adriana: "De ce vobeşti cu mine in chineză?" 

De fapt Jimmy, o persoană deosebit de empatică, dorea să spună: "putem să vorbim şi în engleză!"
Personal nu ştiu în ce limbă au vorbit ei doi în continuare pe tema de TEDx...cert este că după o săptămână Adriana şi Jimmy îmi fac o surpriză care efectiv m-a copleşit până la lacrimi.
În consecinţă acum şi aici vă mulţumesc vouă 
Adriana şi Jimmy 
pentru acest mesaj video 
şi nu pot să vă spun decât că 
Vă iubesc!!!!

Aici, mai jos, este surpriza, filmul, celor doi fani TEDx.....


Un fan TEDx din Romania - Adriana - 

şi un fan TEDx din China - Jimmy salută, 
cred eu, o cauză care ne depăşeşte pe noi.


Message from Jimmy Tan Co-Founder & curator at TEDxXiguan



Tibi Ruczui

Curator

TEDxBrasov