duminică, 15 noiembrie 2015

Stephane Combremont: Hazard, risc si necesitate

8 idei -care merită a fi răspândite – şi pe care le puteţi găsi în discursul ţinut de Stephane Combremont la TEDxBrasov

1. De ce am plecat din Elveţia să lucrez în România? 
2. Ca mulţi elveţieni aveam o idée destul de vagă despre România şi nu am vrut să merg acolo. Am aşteptat dar necesitatea e mai presantă …în Elveţia ajutorul de şomaj este de 1 an de zile. 
3. Dacă nimeni nu vrea să mă angajeze atunci eu fac businessul meu. 
4. Nu am ştiut cum merge businessul în România, am pierdut 3-4 luni de zile la Bucureşti. 
5. De fapt cea mai mare aventură in România e cu administraţia. 
6. Norocul a fost în Braşov , am găsit un primar, am putut să vorbesc cu dânsul destul de repede. Primarul a fost încântat cu idea de Parc Aventura şi m-a ajutat puţin cu multă pădure din Braşov. 
7. Drumul cel mai dificil în viaţă nu este semnalizat. 
8. În viaţă cel mai dificil a fost să mă adaptez.