joi, 26 noiembrie 2015

Andrea Gavriliu despe dans, umor şi teatru

Primul spectacol de teatru-dans “Zic-Zac”, realizat de actriţa-coreograf Andrea Gavriliu, are o frumoasă poveste şi o mulţime de idei care merită a fi împărtăşite. 

1. Periodic, din când în când, preferabil în cadru oficial, e bine să ne facem câte o mică dambla. 
2. A fi pe scenă poate fi o adevarată luptă launtrică pentru că trebuie să uiţi de tine şi de public. 
3. Trebuie să riscăm în continuare. 
4. A face alegeri înseamnă a risca. 
5. Corpul nu ne minte niciodată. 
6. De cele mai multe ori actorii nu riscă destul.
7. Vreau să văd acţiune pe scenă şi nu două trei ore de trăncăneală asezaţi la o masă pe sfânta scândură. 
8. Nu ne putem permite să servim publicului ore întregi de nimic. 
9. Problema este ca eu nu prea mă consideram în stare de una singură să fac un spectacol şi nu orice fel de spectacol. 
10. Mi-am dat seama că acelea erau cele mai sincere dorinţe ale mele. 
11. Încerc să dezvolt un limbaj cât se poate de autentic. 
12. Până la urma noi oamenii de ce simţim nevoia să dansăm? 
13. Dansez pentru că muzica îmi dictează să fac asta. 
14. Umorul mie mi se pare esenţial.