sâmbătă, 7 martie 2015

3 elemente din strategia TEDxBrasov

Una din cele mai bune întrebări care au fost puse în legătură cu organizarea primului eveniment TEDxBrasov a fost: "Care e calea?"

Acum un plan strategic este conceput, evident, pornind de la calitatea relaţiei dintre echipa care organizează evenimentul şi binomul vorbitor-ascultător prezent la evenimentul TEDxBrasov. 

În echipa trebuie să facem eforturi să aflăm ce contează cel mai mult pentru invitaţii la eveniment, atât pentru speakeri cât şi pentru spectatori, astfel încât să putem realiza un plan strategic adecvat. 

Unicul model care într-adevăr poate fi aplicat este un model bazat pe principii.

Fie ca este vorba de 
  1. “Maturists”,vârstnici născuţi înainte de 1945, de 
  2. “Baby Boomers”(1945-1960), de 
  3. "Generatia X" (1961-1980), de 
  4. "Generatia Y" (1981-1995) sau 
  5. "Generatia Z" (născuţi după 1995) – 
fiecare din aceste generaţii atât de diferite având propriul său sistem de valori şi mod de a privi viaţa – există un lucru care îi uneşte pe toţi, şi anume ideile principale de la TED, eterne, universale care pot constitui baza elaborării unei viziuni şi a unui sistem de valori comune.
Care ar fi aceste idei călăuzitoare?
  1. Nu renunţa niciodată
  2. Îţi poţi îndeplini visele la orice vârstă, nu eşti niciodată prea bătrân
  3. Chiar dacă efortul tău pare cel mai solitar din lume importantă este echipa.
Şi iată, pentru susţinere..... şi povestea de la TED
În bezna nopții, înţepată de meduze, sufocată de apa sărată şi cântând de una singură, halucinând... Diana Nyad a continuat să înnoate. Aşa şi-a îndeplinit în final visul de o viaţă ca atlet: să înoate cei 170 km din Cuba în Florida şi asta la vârsta de 64 de ani. Ascultaţi povestea ei. CLICK AICI.