marți, 1 iulie 2014

Lauren Hodge, Shree Bose, Naomi Shah: Castigatorii sectiunii "Stiinta adolescentilor in actiune"

"Cum va veti gati acum carnea de pui?" Lauren Hodge "

"Dar, cum va spuneam, calatoria mea nu s-a referit doar la cercetare, ci si la descoperirea pasiunii mele, si a insemnat sa-mi creez propriile oportunitati chiar atunci cand nu stiam ce fac. A fost despre inspiratie si hotarare si despre a nu renunta niciodata la interesul meu pentru stiinta si invatare si dezvoltare. Pana la urma povestea mea a inceput cu o planta uscata de spanac si de acolo devine din ce in ce mai buna." Shree Bose 

 "Asa ca vreau sa va reimaginati o lume cu un aer de o calitate mai buna, cu o calitate mai buna a vietii si un mod de trai mai sanatos pentru toti inclusiv pentru generatiile noastre viitoare." Naomi Shah 

Traducere: 
Claudia Popescu 
Delia Bogdan