joi, 21 februarie 2013

Daphne Koller: Ce invatam din educatia online


In filmul TED urmator o profesoara de informatica, Daphne Koller, de la Universitatea Stanford isi prezinta ideile despre viitorul in educatie dar si realizarile ei de la COURSERA.
In mare masura sunt de acord cu ideile si realizarile descrise de Daphne Koller.
Sunt de acord in special cu citatul ei din Plutarch:

"Mintea nu e vas care trebuie umplut, ci lemn care trebuie aprins. "
Apoi sunt de acord si cu citatul ei din Mark Twain care a spus:

"Facultatea e un loc unde notițele de curs ale profesorilor trec direct în notițele studenților, fără să treacă prin creierul niciunuia."
As avea indrazneala chiar sa sintetizez aceste doua vorbe de duh de mai sus, ale lui Plutarch si Mark Twain, spunand ca "Facultatea e un fel de lumanare cognitiva la capul mortului: LUMINEAZA dar...nu DESTEAPTA."

In fine povestea asta cu educatia e mai lunga.

Noroc ca dilema e mai scurta si suna cam asa: educatia trebuie reformata sau revolutionata?

In continuare avand in capul dumneavoastra atatea vorbe de duh 1, 2 si 3 imi doresc sa aveti inspiratia sa raspundeti la dilema de mai sus. Ce sa facem cu educatia noastra?

Va doresc vizionare placuta.

E un film chiar bun care merita vizionat de reformatori si din care avem in mod cert ce invata in mai multe feluri decat ne putem imagina.

PS Sper sa va placa ca l-am citat si eu tot pe Mark Twain.

I-am urmat tot timpul sfatul: Nu am lasat niciodata scoala sa imi afecteze educatia.