miercuri, 7 decembrie 2011

Dincolo de TED

M-am impregnat destul cu idei TED.
M-am supra-saturat.
Si atunci ….ca la jocuri te intrebi: care e urmatorul nivel?
Asa am trecut la un nou nivel.
De la LEVEL1 “idei care merita a fi impartasite” merg la LEVEL2.
LEVEL2 are ca misiune: “idei care merita a fi puse in practica.“

Chris Anderson, curatorul de la TED, este de-o varsta cu mine.
Aceasta informatie a reprezentat o surpriza placuta pentru mine.
Sper ca si cititorii mei, putini la numar, sa rezoneze cu asta.
Eu stiu ca impreuna putem face mai mult..
E adevarat…..mi-ar fi placut sa fiu autorul conceptului TED.
Inteleg perfect conceptul TED.
Oricum ma bucur foarte mult pentru izbanda lui Chris.
La un anumit nivel am facut exact ce face el.
Am creat un cadru in care oamenii sa-si expuna ideile.
Am motivat oamenii care au o realizare sa se exprime.

Si in acest caz, la acest nivel TED, se adevereste conceptul lui Kotanyi.
Nu e nevoie sa ai idei mari ca sa schimbi lumea.
Si Chris a schimbat deja lumea. Impreuna, tu si cu mine, o sa schimbam, la fel, lumea care oricum se schimba rapid.
Oameni extrem de importanti vorbesc de o Noua Era TED. Si eu sunt foarte de acord ca intr-adevar putem sa vorbim de o Noua Era TED.
Este desigur o alta formulare pentru Noua Era a Varsatorului de care s-a amintit in foarte multe feluri.
Provocarea pentru mine acuma este sa dezvolt conceptul lui Chris.
Dezvoltarea inseamna sa faci un nou pas.
Mergem de la nivelul initial de la "idei care merita a fi impartasite
…. la nivelul “idei care merita a fi puse in practica”.
De asta am ales ca logo-reprezentare marul cunoasterii. Marul este acuma albastru.
Este marul cunoasterii practice.

Merele rosii sunt merele cunoasterii TED.

In atentia companiilor care sprijina proiectul nostru


Am convingerea ca putem sa aratam lumii ca din multimea de idei TED cateva prind viata chiar sub privirile noastre.


Primul obiectiv cand iesim in arena globala TED este sa aratam cum am integrat 100 de idei TED intr-un singur proiect. Cu acest prilej partenerul nostru de proiect va fi recunoscut pe plan global. Sunt incredintat ca la fel ca si la o Olimpiada si o expunere la Olimpiada TED valoreaza bani buni.

Pe de alta parte aratand ca ideile rodesc foarte multi oameni o sa aprecieze ideile TED sub o noua viziune.