marți, 15 martie 2011

Deci, eşti un creator?


În acest film TED o să vedeţi brioşe care circulă pe stradă, leagăne care reproduc ploaia şi multe alte chestii drăguţe care remodelează percepţiile pe care le avem despre capacităţile noastre de creaţie. 
O să vedeţi şi un Volvo vechi care cântă şi care îmi aduce aminte de un tren din metroul din Bucureşti care evident nu cântă dar e pictat şi în exterior şi în interior (cel mai haios tren de metrou probabil din lume). 
Miza acestui film este să te facă să te întrebi: Deci, eşti un creator? Eu cred că da. În ce mă priveşte eu am inventat mini-bulzul - recunoscut si apreciat de bucătarii cei mai exigenţi din România - 
.... şi nu am făcut altceva decât să fac bulzul în formele de brioşe .... şi să prepar materia primă, adică mămăliga, într-un Thermomix în care am turnat nu mălai ci direct boabe de porumb. Merită să mă vedeţi în acţiune:).... şi aici aveţi doua posibilităţi....fie veniţi şi mă filmaţi fie aşteptaţi un pic şi fac eu filmul!...sau veniţi să mă vedeţi "live" şi cu ocazia asta gustaţi şi produsul finit.
Oricum loc pentru creatie exista şi în opinia lui Dale Dougherty - editorul revistei MAKE - când faci ceva şi nu ştii de ce faci înseamnă că eşti pasionat de munca ta. In fapt in acest film Dale Dougherty spune că suntem cu toţii creatori în adâncul inimiii.

Film TED tradus în limba română de  
Branduşa Gheorghe si Ariana Bleau Lugo.