luni, 28 martie 2011

Filmele TED au ca public tinta o anumita elita?


Fondatorii de la IubescBrasovul 
(un web site care te tine la curent, daca esti din Brasov sau daca esti din alta parte, in trecere prin Brasov,  cam la ce evenimente ai putea participa cu folos în acest oras) 
m-au invitat, pe 26 Martie a.c., la o cafea sa discutăm planul unui interviu 
cu privire la motivele care mă determină să fac acest blog.
Intre altele fondatorii m-au întrebat ce parere am: 
"Filmele TED au ca public tinta o anumita elita?"
Raspunsul meu a fost clar NU. Si am argumentat si de ce. O sa puteti urmări argumentaţia in interviul filmat care se va difuza pe IubescBrasovul peste 2-3 luni.
Dar ...nu are rost sa asteptati până atunci....desi, eu ştiu?:-).....nu are rost pentru că următorul film TED este atât de elocvent (răspunde la întrebare in locul meu mai bine),  are atâta foc si la propriu si la figurat, încât poate face până si pe orbi sa vada pentru ce categorie de oameni se adreseaza filmele TED.
Vă invit impreuna cu fondatorii de la Iubesc Brasovul sa-l urmarim pe pompierul voluntar, Mark Bezos care ne împărtășește povestea unui act de eroism care nu s-a desfășurat așa cum s-a așteptat -- dar pompierul a învățat o lecție importantă din această întâmplare: Nu astepta să fii erou! Nu astepta sa fii un om din elita.
Vizionare plăcută.


Film tradus in limba română  Mădălina Dinita si Ariana Bleau Lugo.


Pentru ca să vedeţi subtitrarea apăsaţi pe butonul View Subtitles şi selectaţi limba română.