luni, 4 octombrie 2010

Ţine-ţi obiectivele pentru tine

După găsirea unui genial nou plan de viaţă, primul nostru instinct este să-l spunem cuiva, dar Derek Sivers spune că e mai bine să ne păstrăm obiectivele secrete. Prezintă cercetări care încep din anii 1920 ca să arate de ce oamenii care vorbesc despre ambiţiile lor par a avea mai puţine şanse de a le atinge.


In ce ma priveste atunci cand am decis ca ma las de fumat si am anuntat prietenii in legatura cu aceasta hotarare...ei bine, ghiciti?!....de fiecare data m-am reapucat de fumat.....

.....dar...lucru foarte curios....cand intr-adevar m-am decis sa nu mai fumez....nu am mai considerat necesar, util, etc., sa trambitez acaeasta decizie.... intr-adevar...asa cum se spune in film(!!!) vorbitul si facutul sunt doua chestii foarte diferite....credeti-ma;-)))!!!! ...doar ideile simple functioneaza!!!

Probati!!!
Pentru a viziona filmul apasati pe link-ul  urmator
Filmul cu subtitrare in limba romana apasati View Subtitles!